Janda Cantik Berkepala BABI … Perbuatannya Terhadap IbuBapa Buat Ramai TERGAMAM !!!

Posted on

Hari berganti hari hidup Jamilah semakin selesa. Dia hidup di bawah jagaan yang sempurna. Semua soal makan minum, mengasuh anak kecil dan kerja rumah semuanya diambil alih oleh ibu dan bapanya. Jamilah hanya menolong ala kadar sahaja agar malasnya malasnya tidak nampak ketara.

Jamai Jamilah semakin menjadi-jadi. Melaram dengan pakaian-pakaian fesyen terkini dan bersolek agar sentiasa cantik. Suatu hari, Jamilah telah menyampaikan hasratnya ingin ke pekan untuk mendandan rambut dengan terkini fesyen. Namun, ibunya melarang kerana menurut orang ramai, kandungan bahan mendandan rambut saat itu dibuat dari bahan haram yaitu babi lemak. “Ala, bukan nak makan babi tu, hanya sapu atas kepala agar rambut lebih hitam dan berkilat ….” Jamilah memberi alasan supaya permintaannya ditunaikan.

Namun begitu, ibunya tetap melarang. Maka berlakulah satu pertengkaran antara Jamilah dan ibunya sehingga dia tergamak mengeluarkan kata kesat sambil menyumpah-nyumpah mama. “Binatang babi! Binatang anjing! “Kata Jamilah semakin berani setelah melihat ibunya diam saja sambil melepaskan tawa. Jamilah masih berdegil, nafsunya untuk kelihatan cantik dan bergaya semakin meluap-luap sehingga tidak kira lagi mengenai halal dan haram. Matlamatnya supaya ramai lelaki melihat dirinya cantik macam primadona.

Sekaligus sahamnya akan naik mengatasi anak-anak dara sunti di kampung itu. Petang itu, apabila Jamilah baru pulang dari pekan mendandan rambut, tiba-tiba dia mendengar suara anak kecilnya menangis kuat teresak-esak. Hati Jamilah naik radang kerana dia rasa ibunya sengaja membiarkan anaknya begitu kerana ingin membalas dendam.

Dengan bengis, Jamilah terus naik ke rumah dan jadi seperti orang yang terkena syaitan, terus meluru ke bilik anaknya yang menangis itu. Anaknya diambil dan diletakkan di satu sudut di dapur dan terus menuju ke kamar ibunya untuk bertindak sesuatu. Mulutnya tidak henti-henti mengomel sambil menyumpah-nyumpah. Sebaik sahaja dia masuk, kelihatan ibunya sedang mengerjakan solat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *