ISTERI LUAH JADI GELI MULUT SUAMI BERBAU. SEHINGGAKAN WAKTU ‘BERSAMA’ DIA TELAH… MENGEJUTKAN !

Posted on

 

Salam admin. Sy bukan nak melucah kt sini tapi ini memang berkaitan dgn hal rumahtangga saya. Saya baru setahun berkahwin. Lepas kahwin baru saya tau,yg suami ni resdung agak kuat. Tapi takla sampai naik jerawat tu. Cuma tak boleh salah makan mesti berhingus berair bersin2 tak berenti.

 

 

Saya cukup geli lagi pulak siap bau. Dulu sebelum kahwin mmg saya perasan mulut suami agak berbau tapi sy ingatkan sebab dia kuat merokok. Bila dah kahwin baru tau dia resdung juga. Satu family dia jenis resdung. Bau nye duduk sebelah tak rapat pn boleh bau. Saya banyak kali dah bg hint , terus terang pn pernah pasal bau mulut & hidung dia tu tapi dia tak pecaya dah cakap saya saja nk kutuk2 gurau kasar dengan dia. Siap cakap saya berdosa sbb buat dia kecik hati.

Dah tu saya nk buat mcmna? Berjenis dah ubat resdung saya beli, dia makan tapi mcmtu jugak. Bau jugak. Bila tak makan ubat, start la bersih pagi2 sampai ke sudah. Salah makan pn bersin, habuk sikit pn bersin. Bersin siap pakej bau mulut dan hidung. Efeknye kat rumahtangga kami bila tiap kali bersama ataupun tak, saya taknak dia cium saya. Saya rs geli sbb saya boleh rasa berlendir semacam je air liur dia. Jadi saya memang elak bila dia nk cium mulut saya. Kesian jugak kt suami tapi nk buat mcmna. Dah mmg kotor pon. Berbau mcmtu. Listerin pun tak jalan.

 

 

Tiap kli sblm bersama pn dia gosok gigi tetap bau. Saya malu taktau mcmna dia berbual dengan kawan2 kt tempat kerja sbb bila balik kerja, dia bcakap dgn sy pun berbau ya rabbi… jadi sy nk mintak tolong sangat sapa ada petua yg betul2 penah buat dan berkesan, tolong share diruangan komen. Kalau ada jual ubat pn boleh rekemen, janji betul2 berkesan. Taknak penjual yg rekemen tapi saya nk feedback dr pengguna. Bantulah saya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *