DIBENCI Mak Mertua. Tp Aku Sabar Je Hingga 1 Hari Dia Tiba2 Jd BAIK. Bila Selidik Rupa2nya ..

Posted on

Setakat ni, ini je yang aku teringat. Kalau ada lebih, nanti saya tulis lagi. 3 tahun kahwin, baru ada anak. Alhamdulillah, aku terima kasih sangat kat mak mertua aku sebab jaga aku masa pantang. Makanan pantang yang dia sediakan memang tahap 5 bintang. Bukan makanan pantang yang biasa dan boring2 tu. Ternyata mak mertua aku memang koki terbaik. Dia jaga anak aku macam cucu dia, penuh kasih sayang.

Kalian, tolong ingat ya, Mak Mertua ibarat mak kita sendiri. Tega ke korang ngumpat2 dia, sakit hati dengan dia lama2, benci dengan dia? Sudah2 lah. Pahala mentaati dia sama dengan mentaati mak sendiri ya? Jadi, apa lagi? Kita cubalah ubah diri jadi lebih baik. Sekarang saya adalah kawan terbaik Mak mertua aku. Terima kasih Mak!

Loading…

Sumber : Gempak