Awas Wanita! Ini 27 Cara Paling Licik Lelaki Pujuk Wanita Melakukan “@ $%!”

Posted on

15. syg..just nk tanya .. syg cinta bg berapa peratus? Apa tandanya eh? 50% je … huhu..yang. . Hanya nk tanya..rambut syg panjang x? Hanya memikirkan anda pada masa ini …

16. Td terbeli tudung pendek .. yg abg bg kat syg tu .. syg..bg la gmbr syg special untuk abg yg pakai tudung td 2 .. Cntk nye syg..gambar ni nak wat wallpaper hp dan kompter abg la ..

17. Yang .. syg cintakan abg berapa peratus? Sepenuh hati Terima kasih syg..love u too .. abg janji ,, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg …

18. Syg..da lame kita pasangan kan .. xkan abg pegang tgn pun nak marah .. Syg kan milik abg .. Thank 4 being understanding. .

19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati .. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg ..?
SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR …

 

20. huh! … syg mengndung? Tahu kat ne … cube cek balik dgn doktor … xkan sekali buat dah mengandung ,, cek balik k ..

21. huh! Btol la syg mengndung ni ?? Syg ,, utk kebaikan kita berdua ,, lebih baik syg gugurkan kandungan tu .. gugurkan k ..

22. Nape plak xnak? Xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa … ..gugurkan jelah !!! Jgn buat masalah bleh x !!

23. xsakitlah !!! Nape manje sangat ni! Xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat ..

24. sori syg ,, abg xbleh temankan syg ke klinik tu ,, abg malu klu terserempak dgn keluarga atau anggota ,, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut syg yg besar tu ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *