Aku seorang yang putih dan cantik, kahwin dengan suami aku yang hitam dan gemuk. Aku tidak mahu anak bersama dia. Aku mahu ‘benih’ ex…

Posted on

lagipun dia keja gomen dan selalu bg apa je yg sy nak..kitorang kahwin tahun yg sama ex bf sy kahwin..sekarang dah 4 tahun..ex bf sy tu dah ada anak 2 orang..sepasang comel2 pulak tu..

sy tak habis lg sakit hati dulu,lg bertambah sakit hati..sy rasa malang nasib sy kahwin laki tak hensem mandul pulak tu..jgn kata sy yg mandul sebab sebelum ni sy pernah mengandung dgn orang lain tp terpaksa gugur sebab jantan tu tak nak bertanggungjawab..

sy sakit hati tgk life ex bf sy dgn betina tu bahagia..dah la mengganggu..sekarang ni sy memang tak lalu tgk suami sy..takde selera nak bersama sampai sy terpaksa cari skandal lain kat luar..

suami sy tak tau sebab dia tu bodo tergilakan sy..sy tetap nakkan ex bf sy tu..macam mana ye sy nak buat dia ceraikan betina tak guna tu?kalau tak nak cerai pun skandal pun jadi la..sy nak benih dari ex bf sy tu sebab dia hensem..

sy nak anak2 sy comel mcm anak2 dia..boleh tak bg pendapat?jgn nak kecam2 komen baik2 suruh hargai suami sy pulak sebab dia memang tak patut dapat sy pun..terima kasih semua..utk yg kecam2 tu kisah pulak aku..kau muka tak lawa ada hati nak kecam orang..sila meninggal..😝
tq admin

Sumber : K R T

Loading…

Sumber : Gempak